Wednesday, November 28, 2012

Unique! Exclusive! Snowfall in Kumamoto (Japan) By Marié Digby ユニークです !排他的です !降雪によってマリエ (日本) 熊本県

私は最近いくつか私の耳の問題を抱えているし、本当に歌えないインストルメンタル曲れて降雪によって触発された私の母の故郷で記述することを決めた.熊本。私は庭に探してと視力のすべてを引き継ぐ小さな雪片を見て私のおばあちゃんの家での多くの冬がそこを費やしてきた。今日の音楽の思考は私をお楽しみください ! I've been having some problems with my ear lately and I can't really sing so I decided to write an instrumental piece inspired by snowfall in the hometown of my mother.. Kumamoto. I've spent many winters there in my grandma's house, looking out into the yard and seeing little snowflakes take over everything in sight. Hope you enjoy my musical thought for today! Kumamoto Travel Guide

No comments: